igen


då var de snart dags för en datalektion igen......:)
och denna förskylning vill verkligen inte ge med sig :( :(

sen när jag slutar ska jag ta med syrrans dotter Lisa hem från stan för hon har feber idag och är snorig.... på vägen hem sen ska vi hämta dom andra två "huliganerna" Maja och Tyra på dagis.....vilklen tur att dom har en sån snäll moster som kan ställa upp när inte mamma och pappa hinner.......dom är så söta mina små änglar....puss på er....
så ska vi gå hem och mysa vi fyra dom är så kramgoa......

sen blir de till att gå hem och plugga in lite vad som har hänt under veckan.....vid mitt nya skrivbord
sen kommer jimmy plutten förbi en sväng hoppas jag och kramas lite med sin "sjuka" flickvän...

nu är de dags att gå till lektionen som börjar nu


puss puss

Kommentarer
Postat av: jimmy

klart jag kommer sen och hjälper dig med hulliganerna

puss på dig älskling

2008-08-28 @ 13:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0