söndagar........

ja....vad är de med söndagar..............

idag vaknade jag vid halv nio och började läsa min bok...och tänkte att jag äntligen skulle få läsa ut den....men icke, vid nio vaknade jimmy och jag fick lägga boken till sidan :(

sen åkte vi till gistad på marknad, där vi träffade mamma, pappa och syrran med barnen :)
vi började med att fika..."gott"
sen blev de att gå bland ståden och handla lite. de blev superlim, 2par leggings och en stril till köksblandaren....
sen åkte vi till jimmy´s mor och far och åt middag..."gott"
vid tre ringde mamma och frågade om vi ville ha kaffe....ja tack....så vi åkte dit...

vi bestämmde oss för att spela bingolotto ikväll och mysa....
men de skulle vi inte gjort för de fanns inga lotter att köpa i butik....så vi köpte på nätet, men då gick de inte att skriva ut mer än ettansbingorad......så vi gav upp vid sju när de började........
åkte hem till mig då, men jimmy har just åkt hem till sig nu....

så nu sitter jag här framför datorn med tv:n på och lyssnar på kalla fakta....de handlar om Emma och om morden på hennes barn Saga och Max......fy fan vilken hemsk historia de var att lyssna på,  men vill ändå se nästa vecka då barnens pappa gör uttalande om händelsen.......

nu måste jag resa på mig och få lite gjort innan jag ska gå och lägga mig och ÄNTLIGEN få läsa ut min bok.....
lånade en ny av Marianne idag så jag har en ny att börja i redan imorgon...."dotter önskas" av katarina janouch... nån som läst den och vet om den e bra???
ska hinna med att läsa lite i skolböckern och måla naglarna innan klockan blir sängdags.....
 


hej svejs grus och gnejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0