......

idag var jag lite bättre tog en låååång sov morgon. jimmy åkte vi strax före 9.
själv gick jag upp vid 12 typ.......hoppade in i duschen och piggande till lite....klädde på mig och tog bilen in till stan sedan och mötte upp jimmy som skjutsade ner mig till stan.......han fortsatte vidare........jag gick och fixade lite julklappar som blivit fel.........sedan gick jag åt lunch...hade ringt till mamma men hon svarade inte :(
hon ringde lagom upp när jag ätit färdigt...jag handle lunch till henne och en kaffe till mig......vi gick sedan en sväng tillsammans på stan innan hon var tvungen att gå tillbaka.......
jag gick en stund själv innan jag tog bussen hem....kroppen var helt slut känner att jag verkligen att kroppen inte är i tipp topp. hemma väntade soffan och en film de var inget att titta på tv. det fick nli shrek 2 att slö glo på.......det blev lite nytt inhandlat: en par varma byxor med fleece foder, en polotunika, en fleecetröja och en bolero.....sen en söt dress till den nyfödda flickan som lollo och mårten fick igår STORT GRATTIS till er.........

nej nu ska jag vila så jag orkar med att fira nyårsafton imorgon....   

god natt på en stund :)  krya på mig själv

Kommentarer
Postat av: Helene

Halloj! Dej var länge sedan man såg elr hörde ngt från. = ) Allt bra med dig? Ser att du är tillsammans med Widfelt.. :P Där ser man, får hälsa från mig. vad gör du nu då? Bor? Jobbar? m.m.. Kraaam

2008-12-31 @ 14:37:54
URL: http://olivensmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0