hemfärd :(

jahopp idag var de dags för hem resa....vaknade med rejält halsont idag.....
jaja de var bara att gå upp och försöka få i sig lite frukost....sedan väntade städning :(
syrran med familj åkte iväg vid 9...då kunde vi andra börja med att städa klart inna även vi kunde åka vid 9.55

vi stannade i karlskoga på vägen hem på MAX och åt mat där syrran satt och lät barnen springa av sig lite innan vi forstatte resan hem...för mig var de en jobbig resa kände mig inte alls bra i kroppen :(
efter matstoppet lyckades jag iaf somna en stund vaknade när vi var i finspång....

väl hem packade vi ur m o p, stannade sen till hemma hos mig där jag kollade posten bara.....
vi gjorde ett snabbt stopp även hos jimmys föräldrar för att hämta hans post sedan kunde vi åka hem...
vi handla lite mat på konsum....jag var så frusen och hade svårt att äta så det blev köttsoppa till kvällsmat :) sedan var sängen helt fantastisk att lägga sig i :)

god natt sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0