snön ligger vit på taken

igår blev de en trevlig dag.....
tomten kom vid 14 och delade ut lite julklappar till oss alla......sen var tomten tvungen att gå vidare.....då fortsatte pappa och fredrik och delade ut julklapparna ojojoj vad julklappar de var att dela ut.......sedan började barnen att öppna sina...dom blev lika glada över om paketen var hårda eller mjuka de var så roligt att se dom......  sedan var de dags för kalle anka på tv:n.............vi tittade en stund innan vi andra började öppna våra klappar......
det var många klappar som skulle öppnas...de tog en stund....sedan började vi att plocka fram maten......
vi åt sedan massor av god mat och drack snapas till.......

efter maten var vi så mätta att vi gick ut för att gå en sväng och barnen ville pröva sina nya ficklampor dom fått av tomten..
vi gick ner till torget och tittade då var backen öppen för arr åka pulka och jädrar va de gick ....jihu......

sedan blev de att gå hemåt och lägga barnen i sängen........
vi spelade lite spel innan även vi kröp ner i sängen.......


det blev en mycket lyckad julafton med många goad skratt....

jag fick jätte fina julklappar av jimmy......ett jätte fin halsband med matchande örhängen och en jätte fin guld ring med diamanter......och uppladdningsbara batterier........tack så mycket min älskling..........puss puss

vill även tacka för alla andra fina julklappar jag fick av er alla.......

nu har vi precis kommit från lindvallen där vi varit och åkt massor av pulka med barnen och grillat korv.....
sitter nu och tar mig en glögg och tar igen mig lite för kunna orka med resten av dagen.....

puss och hej från snölandet.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0