1:a 2:a 3:e......mina gullungar.....

igår hade jag hemmastudiedag...jag åkte in med elva bussen och mötte upp madde, madde och linda.....vi fikade på kuriosa och pluggade ne stund....sen gick vi på stan en sväng....innan jag åkte hem med två bussen...pluggade en stund innan jimmy kom till mig.

vi åkte då till krokek så han fick duscha.
sen åkte vi tillbaka till stan och kollade på hockeymatchen mella vita hästen-mjölby.........slutade  5-2  :)
sen åkte vi hem till mig och jag pluggade en stund innan de var dags för natta.........

imorse bar de iväg till östra husby med jimmys föräldrar och syster.........där de var auktion....
de var år sedan jag var på en auktion......fattar inte varför för de är alltid roligt att gå på, man kan alltid fynda nånting...
tyvärr så spöregnade det ju hela tiden.....
men jag och jimmy lyckades ropa in en fjäder stol (en gungstol typ) för bara 75kr......du ser man kan alltid fynda på auktion...... ska börja gå på de oftare....(ska bara flytta till större först så jag kan få plats för mina fynd)

sen åkte vi till greby och fikade innan vi åkte in till stan igen till stallet, där nt-cupen för damer var i fullgång.
vi stannade och kollade på 2 matcher innan vi åkte upp till himmelstalunds hallen och kollade på en vita hästen match, J-18 hade oxå cup denna dag........

sen åkte vi till kimstad vi tjugoisex för att vara barnvakt åt mina tre gulliga syskonbarn lisa, maja och tyra, och även åt deras storebror felix.......alla fyra barnen är så snälla......
så de blev pizza till kvällsmat....men de blev inte så uppskattat av dom tre minsta, dom gillar inte de så vidare värst..... men vi andra tre smaskade i oss av den goda pizzan.......

så nu sitter jag här och bloggar en lite efter allt mysande i soffan med tjejerna, med eurovisiondancecontest på tv:n i bakgrunden, felix och jimmy i en varsin soffa halvsovande och resten av huset är precis knäpptyst av tre "PRINSESSOR" som susar så gott.....

så nu ska jag försöka sätta mig och plugga en stund, har inte haft nån tid till de idag ännu..............


puss och god natt på era alla ute i den svarta natten..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0