bad tajm....

idag var jag ledig från praktiken...... skönt..

pappa ringde och bjöd ner mig på kaffe vid 10.
då undrade han om jag ville köra maja till badet istället för han, så skulle han slippa stressa.....och så skulle han ha lunchen klar tills jag kom tillbaka...visst sa jag....

hämtade maja på dagis vid 12 och åkte iväg till simskolan......hon var så duktigt hon är inte feg för nåt....

den här fick dom att leka med tyckte den såg rolig ut ( den är stor)

sen skjutsade jag tiibkak maja tilldagis och åkte vidare till pappa för att äta lunch.......
haha "tjena" att han hade lagat lunch....mamma hade lagat mat igår som pappa dukade fram .....

sen gick jag hem och slöade en stund.......
gick ner till mamma vid 19.30 och kollade på sjukhuset...det är så roligt och intressant. vid 20 kom mamma hem och vi drack kaffe och åt crossianter mamma köpt..."gott"

sen var dags för tv:n vid 21 för då började "maria wern" på tv4....såg de förra veckan tyckte de var bra.....är helt förtjust i eva röse, tycker hon är så naturlig.

så nu sitter jag här hem kommen från mamma och ska lägga mig i sängen poch fortsätta läsa min bok innan jag somnar.....för imorgon börjar jag inte förrän 16 till 21....

så imorgon ska pappa bjuda på lunch igen...men då ska han laga mat får se vad de kan bli för nåt spännande (har en känsla av att de kan bli pytt i panna med ägg......men, men den som lever får se....


puss och god natt på er alla...........

krya på dig min lilla älskling hoppas du blir frisk från förskylningen snart....puss puss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ja jag hoppas verkligen att hon blir frisk snart! Japp, magen växer och jag oxå, typ ;-P

Kram!

2008-09-24 @ 16:55:36
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: M A D D E L I C I O U S [DESIGNUTLOTTNING PÅGÅR!]

Trivs du bra på apun?

Hoppas allt är bra med dig gullet!

2008-09-24 @ 21:54:52
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0