bläääääääääää......................

som ni märkt bloggade jag inte igår...

i måndags efter skolan,  kände mig dåsig, ont i halsen och ont i kroppen.
så jag åkte hem och la mig i sängen tog ipren och sov några timmar.....vakande med mer halsont, feber och ont i kroppen.......låg kvar i sängen och somande om igen några timmar senare och sov till morgonen.....
eller sov var väl dummt sagt, vakande varje timmer ungefär av att jag frösihjäl eller svettades bort.......så hög feber hade jag iaf.....halsen ville inte ge med sig, så jag blev kvar i sängen till 11 ungefär....

då gick jag upp för att duscha, halsen verkte som bara den mina halsmandlar hade svullnat upp och jag chansade på att jag hade halsfluss igen som vanligt.......men jag ringer imorgon tänkte för jag brukar ALLTID komma en dag för tid och får då åka hem igen så därför tänkte jag vänta......

jo jag hoppade in i duschen för att piggna till lite....när jag kom ut sen och torkade mig och skulle ta på mig nya kläder, började jag få svårt att andas så jag ringde jimmy som kom direkt....när han kom kom även hans mammam han hade ringt men efter som jag satt i bilen när hon kom så skjutsade jimmy in mig istället för att ringa en ambulance...
väl inte på akuten blev vi skickade till öron, näsa, hals, där jag fick smärtstillande och fick ligga i ett vilorum och vänta på en doktor.....de tog ca 2,5 timme innan doktorn kom och konstaterade att de halsfluss och skrev ut pencillin och smärtstillande............

hade även feber inatt....men känner mig lite pigggare nu...hoppas på en förbättring tills imorgon så jag kan prata lite mer......och få äta lite mer.......nu har jag bara fått äta kräm och saftsoppa i tvådagar....så nu ikväll slog jag till med två kokta korvar med mos....(fick ta bort skinnet på korven bara).......

ska gå och sova nu natti natti..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0