ensam


sitter just nu min ensamhet och har de tråkigt ingen som vill prata eller leka med mig idag:(

som sagt imorse pratade vi om cancer på morgonen....kom på då för mig själv att även om jag vet att jag inte har cancer så funderade jag och kände efter om jag hade dom symtom som Annika pratade om t.ex. sa hon att man får ont här eller känner så....så blev de på något sätt undermedvetet att jag funderade och kände efter.....

sen va de dags fö VOA (dubbellektion).....pratade om olika lagarna som finns : LYHS, LLS, SoL HLS m.m
fick ta ställning och diskutera olika fall....
sen kom dödsstöten..."grupparbete"....jag tycker inte sånt är tråkigt, men de var ett så stort mfattande arbete som skulle göras....vissa saker kändes svårt att veta nu......de vet man mera om sen när vi kommer tillbaka från APU:n (arbetsplatsutblidningen)....jag vet inte hur de går till på olika boende eller hur en personlig assistent jobbar osv.... den uppgift hade passat bättre efter apu:n.......men de tyckte inte våran lärare fast vi påpekade...jag menar de e svårt att få en uppfattning om hur en verksamhet är uppbyggd genom ett studiebesök, när vi ändå snart ska ut 4 veckor för att få se och lära oss.....men men hon är lärare och jag elev.........

har varit och handlat en sväng blev en blandad påse både nyttigt och onyttigt som morötter, chips, äpplen, kex, bananer, bröd, ost och skinka :)

funderar på att gå ner till mamma sen och äta kvällsmat.....de är så tråkigt att göra de själv.....

jimmy verkar inte heller vilja prata med mig idag :(

han har inte ringt än iaf...vill inte ringa och störa honom när han jobbar heller....så vi ses nog imorgon han ska iväg och spela innebandy vid sju...så han hinner nog inte hit mer än och vända då känns de som de kvittar.....

ska krypa ner i soffan med en bok nu en stund får vi se vad som händer sen.........


puss puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0