plugga, plugga, plugga.....

igår blev en lugn dag...mycket pluggande......pluggande och pluggande.......

vid halv fyra blev de ett avbrott för att åke in och kolla på hockey vita hästen- tranås  4-2
sen blev de hem och plugga igen......

så nu sitter jag här fem minuter innan bussen går och är skit nervös....ska ha prov i medicinsgrundkurs om hälsa/ohälsa och cellen.......sen ska jag ha redovisning om nervsystemet.......

allt på en gång......vi har ju ett grupparbete på gång nu oxå, så idag ska vi ivär på ett studiebesök med de.....

sen ska jag hem och plugga om hinduism har redovisning om de i veckan nu..............


ska springa till bussen nu.......lycka till! till mig själv nu

puss puss puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0