rally, rally, rally, plugga, plugga, plugga

mycket att hinna med.....................puh
denna helg har varit körig vill jag lova.....
i fredags var jag i skolan en sväng och fick reda på hur provet gått.....nja kunde väl har varit bättre tycker jag men jag får vara nöjd ändå med 29/36 blev ett VG iaf...
sen blev de att gå på stan en sväng och handla present till jimmy.......roligt roligt......

väl hemma sedan blev de fullfart när jimmy kom då åkte vi ner till greby och beställde pizza och slängde i oss innan de var dags att åka iväg till skogen för att se på rally......de blev hela kvällen var hemma vid 22.30 ungefär......de va inte varmt ute då kan jag lova.......lägga sig i sängen och plugga en stund innan jag somnade....för natten....

upp i lördags morse kl.8 för att stressa iväg igen till rally, först strömsfors, sen vånga och sedan hulta....ett evigt farande för att hinna se så mycket som möjligt....de blev nästan rall åkande även mellan sträckorna....... sen blev de till greby och äta lunch..hemgjord taco pizza...gott gott................sen iväg hem till mig och packa lite grejer jag skulle ha med mig till jimmy.......åkte till stan var en kille som skulle komma och kolla på motorcykeln...satt själv i bilen och läste till provet då.... vidare iväg till maxi för att handla in för kalaset.......för att sedan åka hem till krokek och geja.....

väl i krokek började jag med att baka tårtan och göra vaniljkrämen.....han laga lite mat emellan, torka damma vardagsrummet och plugga medans tårtan var i ugnen och gräddades.....sen vid 21 kunde jag jag sätta mig i soffan och äta och se på tv med vård och omsorgs boken i högsta hugg........sen somnade jag vid 23.30 helt utslagen.....

sen upp imorse vid 9 för att fixa innan gästerna kom, jimmy hade kalas idag fyller  imorgon.....dammsuga, torka golv, fixa med kakorna duka och sätta ihop tårtan....sen kom gästerna vid 11 och då blev de full fart med barnen.......jag hade köpt kritor igår för att kunna sysselsätta barnen efter fikat...de blev uppskatta så nu är hela kylskåpet fullt med teckiningar från barnen :)
sen blev det att plugga en stunde efter att gästerna åkt hem vid 14........
vid 15.30 var dags att åka från krokek för att se på hockey kl 16 hästen-arboga slutade 3-0
sj'äv hann jag bara se en period, sedå var de dags att åka hem och slänga sig i duschen för att hinna till syrran på me and i och smyckes party kl 17.....(kom lite sent )

så nu sitter jag här och ska ta itu med att plugga lite innan de är sängdags.....


ska ha ett svårt prov imorgon i lagar och hygien......kan jag tycka
sen ska grupparbetet var inne imorgon....men de är klart iaf ....skönt de.....

VIKTIGT INFÖR PROVET IMORGON DETTA!!!!!!!




nej nu har jag inte tid att blogga mer.....


hej svejs grus och gnejs

PUSS O GOD NATT

LYCKA TILL imorgon nu madde h, madde e, maria, carla o linda.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0