kom allt en lite tår


flyttstädade hela förra veckan :(
trodde aldirg jag skulle bli färdig...fast mamma hjälpte mig en hel dag, men de var mycket att tömma :)
lämnade nyckeln i fredags till frida :)
kom allt en lite tår, fast de känns jättebra, en nystart i livet dags att gå vidare, lämna de gamla livet bakom sig.....och börja på de nya.....
i fredags var jag barnvakt till  mina tre små änglar, även mamma o pappa kom hit. dom sov här allihopa och de blev tacos att äta efter bastun...de var en trevlig kväll.
på lördags morgonen åkte pappa vid 9 med två av barnen. J åkte lite senare till sin farmor och mamma jag och tyra plockade lite med kartongerna......

sen åkte även vi vid 12, jag och j skulle på kalas felicia blev tre år :)

på eftermiddagen såg vi på hockey på greby innan vi åkte in till stan.
vi skulle på butlers med J´s förläldrar och äta, jag åt fiskplanka och drack vin till de mycket gott :)
J´s föräldrar gick på teater och vi åkte upp till min kusin johan en sväng innan de bar av hemåt till sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0