sol=underbart

vakande av ett sms av mamma. frågade om vi ville följa med till kanalen?
självklart. dom skulle packa med allt vi behövde bara stanna och köpa korvbröd. jag kokade även choklad att ta med.
vi möttes vid brådtom där även syrran med familj kom. barnen, fredrik och J åkte skridskor och vi andra gick med på isan. de var verkligen underbart ute i solen. sen blev de korvgrillning med pappa i spetsen. de smakar så gott med korv ute.
efter ett par timmars åkan var dags att fara hemåt då barnen började bli trötta.
vi följde med hem till m o p och tog en kaffe innan vi drog till greby en sväng.
den åkte vi hemåt och J gick ner i källaren och fiaxde mid "mitt" förråd och jag plockade iordning på min kläder då jag äntligen fått en byrå i sovrummet :)
sen blev de mys i soffan frmför beck och med varsin gyrosrulle att äta innan de var dags för sängen :)

bilder kommer imorron.....

idag måndag blev en lugn dag för mig.då jag varit ensam hela dagen J klev just innaför dörren nu vid 22.10
tur de för de började bli väldigt ensamt ett tag.....
jag har fixat med mina broderier lite gått en promenad kollat skolarbete bokat för imorgon då jag ska på bio med felix....tagit de allmännt lugnt och skönt, nej nu ska jag vara lite social med honom innan de är dags för sängen....

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0