storfamilj

jag kände mig som det imorse. J och jag vaknade vi strax efter åtta, vi hörde lisa och maja så jag ropade men ingen kom in. J gick upp men då låg bara felix i sängen. Hmm märkligt, jag hörde barnen från sovrummet fortfarande och J tittade in i badrummet och jo visst där satt som små trollen på golvet och lekte med sina hästar, de var så varmt och skönt. (badrummet har då golvvärme) J stängde dörren till mig och lät mig sova en stund till. blev väckt efter en timme av lisa av att de skulle ätas frukost som J och barnen ordnat. de var så mysigt att gå upp. när vi satt runt bordet kände vi oss som en riktig storfamilj, de var så mysigt, barnen är så snälla och söta. sedan gick vi ut och byggde två snögubbar och snölyckta med barnen, tog en sväng till macken och köpte tidningen. väl tillbaka gick J och jag in och gjorde mat medans barnen var ute och gjorde flra snögubbar. det serverades makaroner och korv.

sen blev de ytterligare en biljard match innan vi drog till kimstad med barnen, hann med en snabbkopp kaffe med mamma innan vi drog hem igen för att se hockeyn sverige-finland.

efter hockeyn kom hasse och johanna och åt kvällsmat med oss mycket trevligtt. sen blev de beck filmen med broderi innan vi somande i sängen.

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0