de va de roliga....

sitter hemma ensam med ett glas röttvin brevid mig...har just lagat mat idag blev de korvstroganoff med pasta :)
annars kom jag hem från skolan nyss....j*vlar vad de är mycket att göra redan....allt drar igång med en gång....
J ska till greby för att träna som vanligt....

igår var vi på hockey hästen-tingseryd 2-4 tyvärr...
igår satte även budgivningen på huset igång.....men de har skjutit i höjden endel så de blir nog inget tyvärr....hade verkligen velat bo där.....men men man kan inte alltid få som man vill......

jag har klippt mig idag igen :P     lite kortare i nacken bara, men jag trivs verkligen super i den nya frisyren TACK mamma.
 ska bege mig in till soffan en sväng och läsa lite läxor

tänker på dig Madde ska du veta......kram till dig


hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0