fullt i kyl och frys igen

idag blev det en slö förmiddag för mig. sen begick in till stan med bussen, skulle till skolan för registrering :)
längtar till att få börja skolan nu och få träffa er alla i klassen igen. spännande med ny ämnen oxå.
sen drog jag till jimmys jobb och hämtade min bil och vi åkte till city gross och handlade.
det blev riktigt mycket i vagnen och min plånbok blev nästan tom :P
 så nu är de fullt i frys och kyl igen skönt.

ringde syrran och frågade om vad dom ska göra i helgen.
inget speciellt, så jag bjöd hit dom på en bastu kväll med tre rättersmiddag tänkte jag.
nån som har något förslag på efterrätt. en enkel och snabb gärna (eller som går att förbereda)

så det ska bli trevligt.
nu har jag just duschat och sängen väntar med min lilla älskling. var jättemysigt att sova under ett stort täcke det rekommenderar jag varmt :)

puss o god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0