riktigt bra på tv i natt

vaknade sent idag :) har varit vaken mer än halva natten för den här jävla hostan :(
jimmy är på jobbet så jag fick roa mig själv idag:)
sov länge sedan läste jag tidningen i sängen, innan jag åt lite frukost.
sen har jag i stort sett till bringat resten av dagen fram till 17 med att titta på tv:n, trean började sända en gamal klassiks såpaserie idag "melrose place", härlig 80-tals serie.

sen fixade jag lite mat till mig, hatar verkligen att äta ensam :(

så nu sitter jag är och väntar på att plutten ska komma innanför dörren och hålla mig sällskap resten av kvällen :)
ska lägga mig skapligt så jag orkar se JVM-FINALEN i natt kl.1.30  sverige-canada :)

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0