usch

tänkte bara börja med att skriva att vi i fredags blev sams och myste i soffan resten av kvällen framför let´s dance....

lördagen började som vanligt vi sov till 9 då gick J upp och gjorde frukost sedan kom han in och petade på mig att de var dags att gå upp.......vi åt fil och rostat bröd

sen efter en timme började J känna sig konstig i magen jag fick då panik.....då syrran´s hela familj låg i vinterkräksjukan....slängde ner honom i källaren till den andra toaletten...åkte till konsum och handlade blåbärssoppa, dofilus, samarin och vitpeppar.......J tog samarinen pch kände sig sedan bättre då han stoppat fingrarna i halse och fått upp lite. efter de kände han sig mycket bättre. jag gjorde sedan lunch och vi å köttdoppa vid 14. då började J förklara att han tyckte filen smakade konstigt imorse, jag började då tänka lefter lite och kom då på att även jag vart på toaletten ca 5 ggr under förmiddagen och könt mig lite konstig i magen. kom då fram till att vi blivit matförgiftade av filen. så de kändes skönt att de var och inte kräksjukan. lördagen slutade då med att vi myste i soffan framför tv:n.

på söndags morognen var vi som vanligt igen SKÖNT vill jag lova.
vi åkte till kimstad för att kolla på husvisningen...de var tyvärr många familjer och par så vi får se hur de blir......
sen drog vi tillbaka till krokek och hämtade presenten.
sedan vidare till lollo o morten för att fika och se på den lilla bebisen. de var den minsta bebisen jag någonsin sett, snacka om att jag blev riktigt sugen på en........

sen fortsatte vi till tranås för att kolla på hästen vilket blev riktigt lyckat och roligt då hästen vann med hel 7-0.

sen blev de raka vägen hem och mysa i soffan framför tv:n innan sängen väntade......

puss å hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0