EGO

japp nu är jag ett ego.....
ville bara lägga ut min duk som nu är klar.....känner mig stolt över att den är klar, blev mycket nöjd med den....
tycker den blev väldig fin och passar perfekt i vardagsrummet på stereobänken......

jag bjuder på en till :)


nää.. väntar sängen och imorgon ska jag på 6-årskalas, det är min underbara systerdotter som fyller pussar och kramar till dig LISA......och GRATTIS i förskott  önskar moster :)

natti natti


PS: har glömt att säga tack till min rara och snälla pappa som såg till att syrran och jag fick en egen kväll tillsammans., genom att fixa biljetter åt oss till andra chansen....puss och kram till dig pappsen



Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej hej! Ja det ska bli riktigt roligt, det va ca 1 år sedan jag hittade på något med bara massor av tjejer! Ja du, det är lite gott o blandat... Mest sånna som man fortfarande har kontakt med på ett eller annat vis... :-)

2009-03-13 @ 13:30:45
URL: http://iiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0