inget napp

igår träffade jag först madde och maria på stora biblioteket i stan och vi letade lite fakta om romer....sen gick vi vidare till filmstaden för att äta kycklingkebab, stannade bara till vid automaten för att ta ut pengar, allt gick jätte bra änbda tills sedeluppräkningen då fick jag inga pengar och bankomaten stängdes. gick till banken och fiaxde de sedan så nu hoppas jag att jag kan få tillbaka min pengar.....men de sa dom iaf.

åkte hem efter skolan och började städa, plocka iordning och handla. J kom hem och dammsugade, la sig sedan i solariet och vidare in till duschen. sen dök mamma upp och jag fixade iordning maten. lagom när den var klar kom pappa. vi åt gott och sedan blev de tv och mamma solade.
när hon var klar fikade vi kaffe med hallon/fläderpaj och vaniljsås MUMS

kollade på efterlyst sen åkte far o mor hem och det blev dags för sängen :) natti natti

idag skola som vanligt :)
sitter just nu på J´s jobb och väntar på att han ska bli klar så vi kan åka någon gång.
ska till kimstad och kolla min post tänkte stanna hos far o mor och ta en kaffe oxå innan vi åker hemåt mot krokek.
då är de pluggande som gäller inför imorgon då väntar psykologi prov och jag fattar verkligen ingenting, men så kan de vara ibland, har som tur märkt att de inte är så många i klassen som fattar så då kanske man inte är dum ihuvudet :P

hejsan svejsan

inget napp på bilen ännu, verkar som om ingen vill ha den :(

Kommentarer
Postat av: Lisa

Okey, jag stickar ju bara

2009-03-05 @ 17:53:21
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/
Postat av: Pernilla - Mot Vikten och Bröllopet

Vad ska ni ha för bilen då??

2009-03-05 @ 20:09:00
URL: http://piii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0