oj vad tiden springer iväg och våren är kommen

oj vad de har hänt mycket på en vecka JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB PÅ VRINNEVIHUS de känns så skönt ska jobba hela sommaren :)
i fredags var jimmy och jag på bio och ute och åt, de blev en planka på butlers och filmen Män som hatar kvinnor, allt var super bra....

i lördags var vi på ikanohuset med far o mor en sväng, mycket trevligt, de blev lunch på MAX "gott"
sen åkte vi alla till greby och fikade med J´s föräldrar, de var kul och trevligt.
skjutsade sen hem mor o far och åkte till lägenheten en sväng och duschade och hämtade de våra tandborstar då vi tänkte se melodifestivalen och sova på greby.
då ringde J till mig och sa att jag kunde bjuda ner mina föräldrar oxå, så de gjorde jag.
åkte till greby när jag var klar och kollade på hockey en stund innan de var dags att hämta mat och mor o far.
det blev en mycket trevlig kväll med mycket skratt :)

på söndag gick vi tipspromenaden allihopa, de var skönt, sen drog vi till lägenheten och började packa lite, vi fick med oss fyra kartonger hem, alltid nåt iaf. vi ska ta lite i taget :)

sen tillbaka till greby för att äta lunchen jag beställt av J´s mamma, de blev potatis med fisk i ägg och persiljesås MUMS.

sen åkte vi hem och tog de lugnt och styrde lite innan de var dags för wipeout och beck.

måndagen bjöd på skola som vanligt, tandläkaren som gick toppen sen åkte jag förbi monika en sväng och fiakde och pratade en lång stund innan jag begav mig hemåt :O

på tisdag hade jag haft feber under natten men i med ett piller så gick jag till skolan, vi skulle på studiebesök på TVNO.
det blev ett roligt besök med rolig infroma´tion man inte visste alls. sen åkte vi några stycken till maxihuset och åt en god thaibuffe och kaffe på lindahls :)
jag åkte senare hem till kimstad och sov några timmar, sen blev de duschen och syjunta innan sängen väntade.

på onsdagen kom mamma hit och de blev inte alls som vi ville, förra gången hade mamma migrän och denna gåmng hade jag feber. men de blev ändå trevligt vi gick en sväng och lagade god mat som vi åt med pappa o J oxå.
mamma åkte hem vid 18 J åkte till linghem och fixade med bilen och jag intog soffan och tv:n, innan sängen :)

igår var jag och madde hos maria en sväng och diskuterade vårat msk arbete. det blev en mysig fikastund som sedan slkutade på krokeks pizzeria innan de var dags att gå hemåt.
då blev de soffan en stund och vila innan jag satte mig vid datorn och började med mitt socialomsorgsarbete :)

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0