tisdag

idag var de studiebesök på krematoriet på planeringen....det blev en mycket intressant upplevelse, med många spännande fakta. innan de hade vi haft prov i arbetsmiljö och säkerhet.
vi lunchade på sibylla efter besöket.......så nu sitter jag på J kontor och har tråkigt...har börjat bli lite nervös inför eftermiddagen då jag ska på anställningsintervju inför sommarjobb :)
jag hoppas veerkligen jag får jobber de vore verkligen en dröm. om de är någonstans jag vill jobba så är de där. vill helst inte jobba inom kommunen eller landstinget nämlige, men man kan inte alltid välja tyvärr :(
sen blir de syjunta som vanligt, är klar med min fina tulpan duk, så nbu ska jag börja på en ny, får se vad de kan bli mför spännande :)

n u måste jag drick kaffe innan jag somnar snart :)

hej och lycka till sen emelie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0